tisdag 8 juli 2014

DIY; korg i vitt och natur

Nu har jag fyndat på loppis igen.. korgar som ser tråkiga ut men som kan bli riktigt fina när bara sprayflaskan får komma fram.

diy korg, diy med sprayfärg, spraya en korg i vitt, loppisfynd, korgar, korgen, naturfärgad, naturfärgade, vita, spray

Denna gång valde jag att låta naturfärgen vara kvar till viss del...

altanen, altan, korg, pelargon, pelargonier, diy sprayfärg, spraya på korgar, litet bord på altanen, terassen, terass, inspiration

Nu har vi verkligen varma och sköna sommardagar med häng ute på altanen... Like it!

brickbord på altanen, blommor altan, altanen 2014, vitt litet bord, diy korg, korgar, loppis, inspiration, exteriör,

Ha det gott!

6 kommentarer:

  1. Så snygg ..& Jaaa nu är det tropisk värme - Underbart/Kram

    SvaraRadera
  2. När du kommer med dina loppisfynd och sprayflaska, då blir det bara bra och man får sådan inspiration. tack för alla dina tips

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  3. Superfin kruka. Blev fint när du behöll lite naturfärgat. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Som du fyndar fina saker. Jag tycker det är så häftigt att du gör dom sedan till dina egna. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Du är helt enorm! Har idéer till allt :-)
    Jättefint!

    Kram
    Helen

    SvaraRadera
  6. Snyggt... Och jag som tänkte att jag skulle koopa din andra korg som skymtar där i bakgrunden. Men det är det här med tid och sånt du vet :-)
    Tack för all härlig inspiration som du bjuder på!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...